2012. november 12., hétfő

Értékelés, ellenőrzés, munkáltatás a socrative-val


Nemrég hallottam erről a weboldalról ami igazán hasznos lehetőségeket rejthet magában, sőt rejt is!
Lássuk is mit kínál nekünk ezen kedves oldal, ami természetesen ingyenes. Az ingyenesség szerencsére nem jelent semmi korlátot, és ugye ez számunkra nagyon fontos.

Az oldalon egyetlen email címre van csupán szükségünk a regisztrációhoz.
Az oldalon kvízeket tudunk létrehozni és a kiküldeni a tanulóinknak, nekik mindösszesen a kapott szobaszámunkat kell beírni.

A program értékeli is a tanulók teljesítményét amennyiben feleletválasztós kérdéstípust adunk meg.
Én magam nagy sikerrel használom tanulói netbookokkal, így a tanulók egyéni tempóban dolgozhatnak, és az értékeléshez sem kell különösebb idő. A motivációs ereje egészen meglepő, hiszen ugyanazt kell csinálniuk mintha a füzetben dolgoznánk, vagy a könyvben, de mégis a számítógépes munka csak más.

Ajánlom az oldalt mert tényleg egyszerű, és nagyszerű, akár okostelefonon vagy tábla pc-n is remekül működik. Én általában egy tableten keresztül kísérem figyelemmel a munkát, hiszen mindenki haladását nyomon tudjuk követni. Na nem azért mert nekem az is van, hanem azért mert én a tanulói gépeket páros, vagy csoportmunkában használom, így a kivetítő használható marad egyéb feladványokra is.

Az oldal: http://www.socrative.com/

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm Norbi!
    Úgy igaz, ahogy mondod:"a motivációs ereje egészen meglepő"... Akkor miért ne használnánk ki ezt a lehetőséget?

    VálaszTörlés